torsdag 22 september 2016

När luften går ur en....

Hej!
Just nu har luften tagit slut här hemma.
Ni som följer oss på Facebook vet att Nemi tyvärr har HD D ED 1 och då blir det ingen avel på henne.
Som om inte det räckte så har jag även fått höra av Athenas bror ägare att han ev har en ärftlig sjukdom.
Vi får mer svar om det, men tills dess kommer jag INTE att avla på Athena.
Jag avlar inte på individer som jag vet kan ha ärftliga sjukdomar.
Om ni ser att Athena står under planerade valpar så då är hon 100% fri från sjukdomen.
Mer info kommer om Athenas bror när jag vet.
Ni som vill ha valpar kan kontakta Lotta Andersson på kennel Faniloharoos
http://www.faniloharoos.se/
LP1 SEUCH Melody som är vår tik linje skall snart valpa och ni kan sätta er på intresse lista där.
0;0% inavel och 98,99% utavels index är det i den kombon.
En liten Mimms skall flytta hem till oss från den kombon lagom i dec :)

Vår Indyra skall paras i okt-Nov med en rysk hane.
Han är HD A ED 0 CTP fri och DNA checkad samt cysteria fri så klart!

Mer info kommer!

Nu önskar jag er alla en fin helg!

Kram Ninna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar