fredag 16 september 2016

2 nya champions på kenneln!!!


Vilken häftig helg! 
Wow! Jag är makalöst glad, stolt, lycklig, uppfylld av så mycket positivt vi har upplevt! 
En Landseer träff på Ivö camping som var så kul! Vi gjorde SOR prov jag och Marie Eckerstrand med Nemi och Maja. Vi hade skoj tillsammans och nya fina ansikten med vackra Landseer kom på träffen, vi hade ett besök av en BPH test instruktör, vi slog våra erfarenheter i hop och diskuterade fram rätt trim teknik, hur vi visar hund😄
Så fantastiskt! 
Vi åt gott och skrattade mycket! Energi boost för mig! Linus jobbade hårt med att lära sig rally lydnad! 
Sedan innebar helgen ju 2 championat, vår SEUCH Jarko V Hollandseer blev LT ( Litauisk) championat och Indys SEUCH championat! Kan det bli bättre? 
Vår Waterqueens Basita( Jarkos dotter) fick 1 excellent med 1:a junk klass och Maja vann sin klass unghunds klass med 1:a plats men med VG eftersom Maja bestämde sig för att busa i ringen. Även för Robin blev det en tuff match att stävja henne😂. Men nästa gång är det Maja som plockar cert👍
Jag vill tacka ALLA som gjort min helg till guld! 
Stor kram
Jarko:


Indyra Vom Wulsberg med domare Arne Fors!



Emmy med sin 1:a excellent junior klass


Nemi klarade SIR provet galant!!

Lite kort från helgen🍾
Indyra och Nemi!

Nu käkas det korv! 






Melody tränar agiity; 





Fler skickar jag in till SVLK så får ni titta på dem där👍❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar