mÄndag 5 september 2016

Loviisa

Hej pĂ„ er😄
Det var lÀnge sedan jag uppdaterade nu, men nu har jag lite att skriva om.

I helgen som var placerade sig Jarko som 3 bÀsta hane i Finska Landseer klubbens special med excellent och ck!





Landgold The Melody of Angel blev 4 bÀsta tik av 50 tikar!
Allt som allt var det 65 hundar.
Är mycket nöjd med resultatet av denna utstĂ€llnings helg!


Landgold The Melody of Echo of Love
Gjorde BPH test i lördags med detta strĂ„lande resultat: 


Helda med sin BPH rosett❤️

Nu Ă€r det 8 hundar frĂ„n Landgold kennel som Ă€r BPH testade. 
Jarko genom gick en BPH test för 2 veckor sedan och det Àr nu under hans sida för att lÀsa om!
Jag Àlskar min grabb sÄ mycket!



Han Ă€r en otrolig kille❤️❤️

Jarko Àr just nu pÄ Grafika kennel för att sprida sina gener vidare och jag hÀmtar upp honom om nÄgra mÄnader nÀr Indyra skall paras med en Litauisk kille vid namn Maris.
Mer info kommer!
Detta Àr vackert pÄ Jarko tycker jag!



 Titta gĂ€rna in pĂ„ Svenska Landseer klubbens nya hemsida :
http://www.svlk.se

Kram Ninna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar