tisdag 31 mars 2015

Malmö int Jolly Svensk Utställnings champion!

Hejsan!
Vilken dag det blev för mig och Robin på Malmö Int utställningen :D
Lycko rus kan jag säga!!!

Landgold The Glory of Athena fick excellent i Junior tikar 2:a bästa tik.

Landgold The Glory of Hero excellent med Ck 1;a bästa hane i Junior klass 1:a Bästa hane med CERT och BIM
Jarko Van Hollandseer 1:a öppenklass men excellent Ck 2:A Bästa hane med reserv cert och ett CACIB

Och Jolly Van Hollandseer 1;öppenklass med excellent Ck 1:a bästa TIK  Cert och CACIB samt BIR😄
Jisses va glad jag blev😄:


SE UCH Jolly v Hollandseer med lillebror Landgold The Glory of Hero😄

En motvillig Athena som hade full koll på sin husse, som tyvärr fick en diabetes känning precis när Athena skulle ställas.


Jarko;


UNDERBAR HUND!!!!
Så här jäkla glad blev jag!


Älskar dig Jarko:


Robin visar Hero:


Hero med dräggel duk!

LYCKLIG med Jolly!

Robin och Jarko

Han är vacker vår man!!!













































När man skall upp i den stora ringen åker dräggel duken på igen!

Bästa hane Hero 2:a bästa hane Jarko
















































Lite fler utställnings foton:
Visar Jolly

Robin med jarko

Jag visar Jarko i bästa hane

Robin visar Hero i Bästa hane

BIR SEUCH JOLLY VAN HOLLANDSEER

Vackre Jarko

Stil bild på utställning :D
















Den kärlek jag känner för denna hane går ej ATT BESKRIVA:





















Och syskonen efter deras far Falko Van Siegblick:



Vackra Landseer!!!

Jolly och Jarko chillar FAST det var MÅNGA hundar och stök var de båda otroligt lugna och välbalanserade!



Tusen tack för att ni kom😄
Mitt speciella tack till Johan, och Christel som hjälpte till med borsten!

Robin och Jolly i BIG gruppen❤️


De e så vackra i hop!
Lyckliga!!
Det var så nära så nära att det blev en Landseer i BIG gruppen!
Domaren gick ett fler talet gånger mellan en annan ras och Jolly och till slut blev det tyvärr den andra rasen som fick stanna.
Men det var nära att hon blev BIG 5!

Och så åkte Posh på söndagen:
Posh skall heta Ställa. Ett fint namn eller hur?


Det känns bra att hon har en ägare som har haft Landseer förut!

Lycka till Ställa i livet❤️
Stor kram alla❤️
















Mmmmmmm







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar