fredag 27 mars 2015

Hjärtan

Hejsan!
I morgon fredag flyttar Scary och på Söndag Posh.


Det är lite sorgligt nu alltså!
Man är ju fäst vid sina små bus frön!
Måste hela tiden säga till mig själv att jag har dem bara till låns 😞
Mitt "jobb" som uppfödare är att lära dem livet på ett harmoniskt, lugnt och tryggt sätt klara av sitt nya spännande liv hos sina ägare. 
Jag tycker att de allihopa är välmående och just trygga små nyfikna valpar som tar för sig av det som erbjuds dem. 

Jag har fått nyheter från Sporty som har upptäckt sitt nya hem och sina nya hund mentorer Fame och Willy. Fame knyter Sporty till sig precis som jag visste att hon skulle göra❤️

Ginger visar sin harmoni och lekfullhet hos sina ägare också!

Babys ägare skall jag ringa i morgon för stt kolla av läget med. 

I slutet av nästa vecka blir det tufft för då flyttar hela Melody kullen och deras mamma😞
Hur fixar man det i hjärte trakten? 
Hm, kommer nog att gråta som vanligt!
Som tur är får jag vara med på allas resa med nya ägare och mina ungars spännande liv! 
Tur är ju det!
Här är Melody barnen: 

Kram Ninna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar