måndag 23 mars 2015

Grattis LP1 SEUCH Melody 4 år

Hej på er!
I dag har det varit Melodys dag hela dagen.
4 år är hon i dag och faktiskt inte min hund längre....
Jag har skrivit över henne på Lotta Andersson nu och det känns bra, men samtidigt sorgligt.

Har ju varit med hela tiden och jobbat med både Gitte och sedan Lotta, för att vi skall ha en så bra tjej som möjligt!
Det lyckades vi med, fast jag ger elogen till Gitte och Lotta!
Har hört att hon skall få ett fint pris i SVLK och det är hon och Lotta sååå värda!

Jag kommer att finnas där och tracka( hahah) Lotta, angående Melody som plast uppfödare till henne!
Vi är goa vänner jag och Lotta, så det är ett avtal vi haft i mellan oss att jag skulle få en kull Landgold valpar på Melody och sedan gick ägande rätten över på Lotta.
Här firar Melody sin 4 års dag i dag den 23/3-2015 :D
Grattis till Melodys syskon också på er 4 års dag!!!






















I morgon blir Spice Girls flickorna 8 veckor och de är färdiga för att flytta till sina underbara ägare!
Det är både sorg och glädje i detta.
Mina bebisar skall flytta!!!
Så i morgon bär det till bästa Malin( vår veterinär) och få en OK stämpel i baken, så att de nya ägarna till Spice Girls flickorna kan hämta hem dem och NJUTA av ett liv tillsammans med en vacker Landseer!























Sporty kommer att vara kvar på kenneln men bo hos en fodervärd.
Jjag har bestämt att inte ha någon valp hemma i år.
Det räcker med Gizmo, för han är en handfull att hålla reda på hahah!

Jag söker fodervärdar så ni får hemskt gärna höra av er till mig om intresse finns!
Jag skall köpa in ytterligare en hund snart och denna behöver en fodervärd!
Vid intresse skriv ett mail till 774lindgren@telia.com

Stor kram Ninna




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar