onsdag 1 april 2015

Melodys syster Melizza har fått valpar!

Hej på er!
Jag fick reda på i dag via Janni som äger Melizza som är vår Melodys kull syster att Melizza har fått 8 stycken fina valpar.
3 tikar och 5 hanar föddes i dag den 1/4-15.

















Melizza bor med sina ägare i Danmark på kennel Tindbaek.

Fadern är Falko Von Sieblick som är vår Jolly, Jarko, Hero och Athenas pappa.
Melizza är HD A ED 0 CTP fri, OCD fri utställd med 2 danska utställnings cert och CACIB

Falko är Holländsk, Belgisk och Tysk utställnings champion.
Fader Falko är: HD A ED 0, CTP fri, EVOC fri( ögonlyst fri), Hjärt röntgad fri, OCD fri, DNA testad fri.
Fader Falko:

















Melizza:
















Kombinationen mellan dessa 2 föräldrar i inavel blir 0,0% 100% utavel( ej besläktade)

Jag har stamtavlan och in avels räkningen att sända till er om ni är intresserade av denna kombination.

Det är INTE en Landgold kombo utan jag är ju Melizzas plast uppfödare el mormor som jag kallar det för på människo språk.
Melizzas mamma var Landgold Sound Of Mapex.

Är ni intresserade av denna kombo?
Titta då in på denna hemsida: http://www.kennel-tindbaek.com/
Eller Ring Janni på 0045-28732972

Jag är en mycket stolt "uppfödare" i dag och jag sänder Kennel Tindbaek ett stort och glatt hipp hipp hurra!!!
Kram Ninna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar