onsdag 13 februari 2013

Söndags utställning!

Hej på er!
Vi trotsade åter igen vinterns kalla grepp med att ta ett par timmars utställnings träning här hemma i dag!
Man tänker kanske att dessa människor som gör detta är inte riktigt kloka, men vet ni vad? Hundmänniskor är inte som alla andra! Vi har ett intresse som har päls och är mycket bättre rustade för vinterns än vad vi är! Och därför gjorde det ju inget att vi håller igång utställnings träningen i -3 grader och snöande ha ha!
Linus var också med oss i dag med Pelle och jag måste säga att jag är så stolt över både honom och Pelle! Vi har ett mål jag och Limpan! Han vill ställa upp i barn handling och jag vill ha en ny kollega och arvtagare till Landgold kenneln i honom en vacker dag!
Vi som träffades var Jessica Persson med hennes uppfödning vackra Java, Jessica Svensson som äger Javas vackre bror Hicko, Robin med Flisan, Linus med Pelle och jag med Impala.
Måste säga att vi tycker detta är givande och det gör ingenting att hundarna springer och blir ställda på en ladugårds backe med snö på! Hundarna och vi lär oss samarbeta i vilken miljö som helst!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar