måndag 18 februari 2013

Fodervärdar önskas!

Hejsan!
Jag söker fodervärd till Landvild Rind alias Lillan. Hon är född den 2011-07-11
Det är en helt bedårande go tös som är oerhört snäll, har ett stort hjärta och vilja att arbeta.
Jag kan tyvärr inte ha henne hos mig för nu i vår kommer Amidelles valpar, Jolly och min tid räcker inte till för fler individer!
Jag önskar min tös det bästa och de får hon inte när hon inte kan få all den uppmärksamheten hon förtjänar utav mig!
Hon är ingen problem hund! Hon kan vara ensam hemma, inga hyss för sig alls!

Tveka inte utan hör av er om ni vill bli fodervärd till denna goa hund!
Kortet är på Lillan som syns nedan!

Jag kommer också behöva en fodervärd till en tik ur Amidelles kull om allt går bra nu med valpningen den 7-8 mars. Lev i början av maj.
Hör av er på e-mail 774lindgren@telia.com

Stor stor kram från Ninna och vovvar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar