tisdag 26 februari 2013

Snart dax!

Hej på er!
Hoppas att ni har det fint ute i Sverige!
Själv har jag åkt på influensa så här är det inget vidare...
Men vi har förberett valp lådan, köpt in lite olika saker som behövs till valpningen och nu väntar vi bara att dagarna ska gå...
Det är precis som att vänta barn själv detta!

Jag har fått lite kort skickandes till mig och vill gärna dela med mig av dem till er!
Det är kort på mina barnbarn som jag kallar dem!
Killen som drar en pulka heter Landvild Tor och är en avkomma från SE UCH Landgold Sound Of Landola och Tyske championen Connor V Wulsberg.
Han hunden som står i snön är vår egen Landgold Power of Chicago som kallas Nemo.
Flickan som ligger i soffan heter BlåRosen's Glimma och är dotter till Lillen.
Och så vår egen Lillan som är syster till Tor.

Ha det gott och kram från Ninna och vovvar







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar