torsdag 14 februari 2013

Jippie!

Hej på er!
Hoppas att ni har en fin alla hjärtans dag i dag den 14 februari!

I dag var vi och ultra ljudade Amidelle igen, eftersom jag ville se en gång till hur många valpar hon egentligen bar på....
Ja jag kan säga:- DET ÄR MÅÅÅNGA!!!
Vi räknade upp till 10 stycken små liv som skvalpade runt i hennes mage och det är en lycka för oss om alla 10 föds den 7-8 mars välskapta och friska små svart-vita goingar!
Jag tog ett foto på en valp och här är den:
Ser ni den lille rackar`n?
Vi ser varmt fram i mot detta och om ni är intresserade av denna kombination bara hör av er, för nu har jag några valpar mer än vad vi räknade med första gången att finna ägare till!
Ring mig på: 0734-118462 i så fall!

Här är ett kort på mamma White`N Black Amidelle och pappa Landgold Magic Eragon:


Önskar er en fin fin forsatt dag!
Kram Ninna




1 kommentar:

  1. Kan det vara Hedvig som syns i magen? Bästa hälsningar från Solen och vindarnas Ö (och även snö), Kerstin o Björn

    SvaraRadera