torsdag 7 februari 2013

Lite kort!

Hej på er!
I dag har Amidelle varit dräktig i 30 dagar och hon mår bara bra!
Sover mer än vanligt och inte lika pigg på att gå lång promenader som förr, men det är precis som de skall än så länge!
Håll tummarna, snälla ni!
Vi längtar efter en kull svart-vita under här nu!
Pelle växer på bra och vi tränar kontakt övningar varje dag. Han blir duktigare och duktigare på att förstå och vilja samarbeta med mig som hans förare! Kul!!!

Vi väntar fortfarande spänt på Mellos hd/ed röntgen resultat... Jisses det är nervöst detta!!!

Jag har lite kort att dela med mig på Amidelle, Pelle,Impala och mitt barnbarn Landvilds Tor. Han har blivit ett mycket vacker ung man! Tusen tack för kortet Håkan och Gun-Britt!
Och vår egen Landgold Power of Chanell som vilar lite från att passa sin nya lilla syster! Kram till Chanells matte Camilla och husse Peter!!
Nu önskar jag er en fin vecka!
Kram









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar