tisdag 29 januari 2013

Utställningsträning i snö...

Hej på er!
Jag har väntat på att min nya dator skall fungera men ny teknik är inte så enkel att knäcka här hemma....
Jag tycker att datorer är något nödvändigt ont som bara ska fungera men i detta hushållet verkar inget gå som det skall när de gäller elektronik...
Så här kommer foton på oss i från i söndags den27/1 då vi hade en mini träff! Jessica Svensson kom med sin Pyrre hane Hicko och Jessica Persson hade med sig sin Java och Quila.
Vi hade en mycket lyckad träning och jag har börjat känna lust igen inför att ställa hund!
Och jag har fått ett nytt sätt att visa hund! Tusen tack!
Vi kommer åter att ha en utställnings träning söndagen den 10 februari kl: 11:00!
Ni är varmt välkomna alla som har lust att deltaga oavsett hur erfaren eller oerfaren du är med din hund! Vi har alla erfarenheter som vi kan dela med oss av och vi får en stund tillsammans med våra hundar i skratt och aha känsla!! Välkomna!!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar