tisdag 22 januari 2013

Lite foton...

Hej på er!
Hoppas att allt är bra med er allihopa i vårt avlånga land?
Ja nu även i resten av världen också!
Jag har ju fått fina vänner även utanför Sverige och det är något jag är jätte glad för!
Man lär sig mycket av varandra och varandras kulturer och syn på livet med hundar!

Jag har lite kort som jag vill visa!
I söndags var Trolle, hans matte Malle och husse Peter här.
De hade med sig go fika och Trolle fick leka lite med syrran Flisan och lille Pelle.

Här busar Flisan och Trolle:



















De hade så otroligt roligt i hop i snön!
Full fart var det här:



















Peter kastade snöboll med hundarna!
Det såg så himla roligt ut när Pelle bara av farten följde me de större hundarna, han hade nog egentligen ingen pejl på varför de sprang...
Här går jag och Pelle:



















Ser lite bestämd ut tycker jag....
Vi tränade lite utställnings träning jag och Pelle:
















Han är bara så grann!
Man kan träna både ute och inomhus!
Och gör man det 15 minuter om dagen i positiv stämning kommer hunden att fullkomligt älska att visa upp sig!

Miss Impala följer mig var jag än är och till och med in på toan ska hon med!
Typisk Landseer!!!
Här är vår punk brud Impala!



















Och sist men INTE minst( jo det är hon ju) är ett foto på vår Jolly Van Hollandseer!
Jisses jag är så såld!
Hon är såååå vacker!!!















Nu har jag inga fler foton för i dag!
Men vi återkommer med mer info!!
Nästa vecka har jag kanske massor av spännande nyheter att berätta!

Glöm inte att vi har frivillig utställnings träning här hos mig på söndag den 27/1 kl.11:00.
Vi träffas i go gemenskap, har kul och tar med oss lite erfarenheter hem i positiv anda!
ALLA är välkomna!

STOR KRAM NINNA



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar