lördag 5 januari 2013

Grattis Landgold Magic kullen 3 år!

Hej på er!
I dag den 5 Januari 2013 fyller vår Magic kull 3 år!
Jag kan inte förstå att tiden går så fort!
Magic Eragon( Trolle) och Flisan är ju här så det skall firas i dag med extra god middag för de två!
Tyvärr har jag inga kort i denna datorn från tiden de var små, men det finns på hemsidan och jag skulle var så otroligt lycklig om det kom in lite kort från Magic kullen!
Ja naturligtvis från ALLA mina Landgoldare!

Sedan kan vi också fira att en lyckad parning skedde i morse mellan Trolle och Amidelle.
De satt i hop i 40 minuter och detta är bra!
Vi fortsätter med parningen så länge de önskar, så förhoppningsvis har vi en kull valpar om 2 månader!
Är ni intresserade av denna kombination så hör av er till mig!
Här är ett lite Love Birds kort!



















Sedan är jag mycket stolt över att presentera att Gitte, Mikela och LP1 Melody ställde i dag på INT Utställning i Göteborg där Melody fick Excellent, 1öppen klass, CK, reserv CERT och reserv CACIB 2 BTK! Stort Grattis!
Bra gjort tjejer!!! Är så stolt så stolt!!!
Kort på Melody kommer här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar