onsdag 2 maj 2012

Vilken helg för Landgold kennel!!

Hej på er!
Vilken helg det varit! Är alldeles slut av alla lycko känslor!
Robin har tillsammans med Flisan,Stina och Ludwig varit i Tyskland och Lingen där de ställde ut dem.
Landgold Sound Of Ludwig blev 1 champion klass men åkte ut i konkurrensen tyvärr!
Landgold Magic Arya som Flisan heter blev 1 öppen klass med cert/cac och sedan blev hon 2:a bästa tik med reserv cacib i konkurrens! Jisses vad jag är stolt alltså!! Det var många Landseer där och mina 2 avkommor fick så fina placeringar!
I Måndags tävlade Stina med Ludwig i rally lydnad och han blev godkänd!
Vilken allaround hund han är!! Lydnad, vatten, utställning och sällskaps hund allt i ett! Är så otroligt stolt och glad!

Tack Stina du är otrolig med din hund!!!
Fick också beskedet att Lillens dotter BlåRosens Glitter blivit årets Landseer utställnings hund och att vår uppfödning Landgold Famous Chevy kommit på andra plats! Jisses!! Super grattis!!!

Nu blir det en vecka som det är lugnt här hemma och sedan den12 maj skall vi MH testa Melody och Flisan. Mycket intressant skall det bli!!!
Jag har fått fina kort på vår grabb Dante, men jag sitter på mobilen och uppdaterar nu så det blir kort när jag skrivit klart på honom, Trolle, Flisan,Amidelle och Impala. Miss Impala har inte satt i gång att löpa ännu men vi hoppas att fröken gör detta inom snaraste!
Är ni intresserade av kombinationen Impala/Aik hör du gärna av er till mig!
Mer info om kombinationen finns under planerade valpar!
Nu önskar jag er en fin kväll!!
Kram från Ninna och Vovvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar