söndag 13 maj 2012

Mh test YES!!!!

I dag gjorde vi MH test på Melody och Flisan. Gud så skoj det var och äntligen har man ett facit på att de kombinationer vi gjort på Landgold kennel är lyckade sådana!!!
Melodys och Flis MH tester kommer att publiceras under respektive hund!
Och jag kan stolt säga att vi har 2 stycken mycket stabila,friska och mentalt starka hundar!!!
Jag säger bara YES!!!!
Nu ser jag fram i mot denna veckans spännande äventyr med resa till Polen för att hämta hem Dante och helgens utställning i Hässleholm!
Skoj skoj skoj!
Sedan kommer jag även att hålla mina tummar stenhårt för Landgold Sound of Ludwig och hans ägare Stina som skall resa till Österrike och Världs utställningen!
Go for it my lovely boy!!!!

Stort tack till Gitte som är del ägare till Melody för att du alltid är den goa,positiva kvinna som lockar ur mig saker jag inte ens visste fanns!!!
Det är kul igen med hund!!!

Ha det fint alla!!!
Kram Ninna

1 kommentar:

  1. TUSENTACK Pernilla. För att du finns för mig och alla dina andra valpköpare. Jag är så glad att du vågar att göra det du gör....och du snart är Oliver så stor att mamma kommer få lite tid att hänga på brukshundsklubben ;-)
    Du är rent ut sagt så J..la superduktig på Landseer.! KRAM Gitte med familj

    SvaraRadera