fredag 18 maj 2012

Nu är han här!!

Hej vänner!
Dante är hemma!!!
Och jisses vad vår kille är vacker! Jag är så otroligt lycklig över att vår kille.
Det kommer att komma foton på honom ofta ofta här på bloggen hedan efter!

Vår resa till Polen gick bra och när jag fick hålla min älskade kille i famnen för första gången grät jag!
Monika Gunia som är Dantes uppfödare och hennes man var mycket, mycket älskvärda människor som visade mycket kärlek och även omtanke inför Linus och oss!
Vi fick några timmar med knacklig engelska och många skratt! Dante fann oss med en gång och satte igång och busade precis som en liten going skall göra!!!
Han är helt, helt underbar!!
Thank you lovely Monika for my beloved Dante!!

Tyvärr blir det ingen utställning för Flisan i morgon pga av att jag har lite osämja i min flock pga av löp....
Jäkla kärringar är de när de bråkar!!
Amidelle och Flisan brakade i hop här... Skall tillägga att det var Ami som tyckte annorlunda och ville kolla av rangen IGEN!!
Men det är löst nu och det är åter lugnt. Men utställningen är inställd för Flisan... F..uck!

Har underbara foton på Melody och Flisan från förra helgen! Men först kort på Dante och sedan kommer foton på Mello och Flis!
Nu ska ja packa lite inför Hässleholms utställningen. Det skall bli kul att få ställa Landgold Power of Chips i morgon!
Stor kram till alla!!
Köss från Ninna och vovvar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar