lördag 12 maj 2012

MH test!

I morgon söndag skall Flisan och Melody MH testas och det skall bli intressant att se hur hjärtanen fungerar under press!
Men hur det än går så har vi i allafall gjort det!
Jag tycker att vi alla skall låta våra hundar genomgå ett sådant test innan vi tar beslutet att låta dem gå i avel!
Fast där fick ja slå mig själv på fingrarna med en gång eftersom jag har 2 tikar jag inte gjort det på ännu...
Men man kan ju alltid göra det senare i sommar...

Har fått reda på att vår uppfödning C.I.B,SE,DK,NO,RLDN champion Sound of Ludwig blev 3 bästa utställningshund, 3 bästa vatten hunden och årets allaround hund frånSvenska Landseerklubbens utmärkelse! Shit denna hund är makalös!! Grattis Stina!
Ludwig finns till avel om man är intresserad av honom bara hör av er!!

Fick ett fint kort från Landgold Golden Boy Hugo Boss som jag blev mycket glad över! Tack så mycket för detta!

Sedan kommer ett kort på Flis också som jag tagit igår. Hon är för skön bruden!
Vi väntar fortfarande på att Miss Impala skall komma in i löp... Väntar och väntar....
Hoppas att hon snart behagar löpa tjejen!
Ny info om planerad parning kommer nästa vecka!
Ha en fin lördag och snälla ge min orkester Ninnas orkester en röst på http://www.allas.se dansbandsduellen!!
Stort tack och kram Ninna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar