tisdag 1 juni 2010

Sommar blues....

Hej på er!

Jag har inte skrivit på ett tag nu...
Vet egentligen inte varför men jag har lite annat att göra och det blir inte mycket dator så här års.
Men jag ville uppmärksamma att Lillens dotter BLÅROSEN`S Gnista var på utställning i helgen som var och fick 1 junkv 1hp!
Bra gjort Martina och Gnista!
Här är Gnista:

Jag var hos Nina och Gucci och det blev lite kort där i från.
Här har Flisan fått gottis:

Här är Gucci:

En av Ninas katter( förlåt jag har inte namnet på denna vackra katt)

Här sitter jag i Ninas kök( visst är det läckert??)

En present till Nina:

Flisan och Gucci röjer i trädgården:

Och ett sista på Gucci som sitter fint:

Här är pappa Lillen som nöjd vilar:

Och liten har nu officiellt blivit stor!
Linus har tappat sin första tand och det firade vi med en... GLASS!!!

In med sommar kort nu snälla ni!!
Jag vill ju gärna uppmärksamma alla mina LANDGOLDARE och Lillens avkommor!!
Önskar er en fin vecka!
Många kramar från Ninna med vovvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar