torsdag 17 juni 2010

Trevlig sommar!

Hej på er!
Jag har varit fantastiskt dålig på att blogga märker jag!
Vår data är alltid upptagen av någon som skall bara.....

Jag har fått kort från LANDGOLD MAGIC DISCO och detta gjorde mig SUPER glad!!!
Titta så vacker han är:

Här står han fint tycker jag!
Bra jobbat!
Här vilar en trött liten 5 månders kille:

Bada är naturligtvis helt underbart när man är en Landseer kille:

Och här sitter Disco med sin kompis:

Tusen tusen tack för korten Lennart och Katta!
Jag håller på att fixa en blogg till Disco så ni kan följa hans äventyr när vi inte har fräscha kort här!
Jag är mycket nöjd med denna kille!

2010 blir ett spännande år för LANDGOLD kennel!
Vi skall få minst 2 nya medlemmar i form av Flutsch som kommer från VOM WULSBERGHs kennel i Tyskland och Black`n White Amidelle som kommer från Estland!
Jag hoppas mycket på dessa två godingar och det skall bli super skoj att äga dessa två damer!

Den som kommer först till oss är Flutsch som vi hämtar den 29 juli!
Här är Flutsch:

Visst är hon vacker lilla flickan!
Här leker hon med sina syskon:

Ytterligare ett kort:

Danke Carolyn!!!

Lilla Amidelle är 8 dagar äldre än Flutsch men eftersom Sveriges import regler är hårda( ja de skall de vara) får vi inte hämta hem henne förrän hon är ca 7 månader!
Usch lång tid att vänta!!!
Här är Amidelle med kennelns yngsta matte:

Här är det full lek:

5 syskon vilar i gräset:

Lilla goa Amidelle:

Thank you Terje for letting me buy this lovley sweet heart!
Visst är de vackra mina 2 töser???

Flisan växer på bra och gör sitt bästa för att terrorisera sina föräldrar varje dag Skratt....
Nej, hon är en mycket behaglig liten dam som är otroligt lättlärd och enkel att ha med att göra.
Nu är jag ju sååå partisk, men ni som känner mig vet att är det något jag är så är det kritiskt mot mina egna hundar!
Jag tycker att kombon mellan Lillen och Ängla helt enklet har blivit jätte goa vovvar som funkar bra i alla sammanhang!
Här är lite kort från i dag då Ängla och Flisan lekte i trädgården innan det blev för varmt för att dem att vara ute:

Ängla älskar att leka med Flisan!

Nu tar jag dig mamma:

Spring du runt mig, jag är för klok för att orka:


Jag har ju också fått helt underbara 5 månaders kort från Trolle( Magic Eragon) och hans familj:

Jag tycker att det är helt fantastiskt hur Marlene och Trolle har ett så fint samarbete!
Här står vackre gossen:

Tusen tack Marlene och Peter för korten!
LJUVLIGT!!!

Sist men inte minst vill jag nu önska mina LANDGOLDARE som skall ställas i helgen i Jönköping en riktigt go tur!!!
Vi syns på Söndag!!
Sedan önskar jag ALLA mina LANDGOLDARE med familjer en riktigt fin helg!!!
Kram på er från mig Ninna och vovvarna hemma på LANDGOLD kennel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar