tisdag 29 mars 2016

Spännande!!!

Hej på er!
Bloggandet går på hög tryck!!!
VÅR känslor!

Jag har dagens fråga till er!
HUR MÅNGA BEBISAR FINNS DET I SOPHIES MAGE???





















Är ni intresserade av denna kombo?











Kontakta då mig på 774lindgren@telia.com och berätta om er själva.
Ingrid vill att svenska valpköpare skall gå igenom mig, vi pratar samma språk och jag kan berätta allt ni vill veta om Ingrid som uppfödare( hon är uppfödare till min Amidelle) och om mamman Sophie(underbar) och pappan Trolle som så klart är en stilig Landgold pojke!
Söndag- Månfag är det dags för dessa små att födas!
1400 euro skall ett valp pris vara.

I dag har jag haft mina elever från Real Gymnasium här samt Landgold Spice Girl Scary( Izzy) med ägare.
Vi har tränat på positiv inlärning och störelse moment.
Det är kanon att hjälpas åt och att även mina hundar får tränas.

Efter att vi tränat klart skulle egentligen Arja blivit ögonlyst, men den tiden blev ändrad.
Då tog vi tillfället i akt och åkte till Vellingeblomman med Chana och Gizmo så de fick social tränas!

Lite fika ute i det fina vädret blev det för det var vi verkligen värda efter så fin prestation som vi gjort! "Mina" flickor är världens bästa allihopa! I dag var de 2 som kom.




















Gizmo och Chana tyckte det var enormt spännande att få gå och lukta inne på Vellingeblomman och lära sig nya saker!
BRAVO flickor för ert super jobb!!!

























Nu önskar jag en fin vecka och HÅLL TUMMARNA för att vår lilla Gia finns inne i Sophies mage!

Kram Ninna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar