lördag 26 mars 2016

En helt underbar Påsk!

Hej på er!
Vill bara dela med mig av en helt fantastisk lång fredag och i dag påsk afton!
Gizmo har inte varit hemma sedan i lördags efter utställningen,för Arja löper här hemma.
Vi skall ju inte få fler olyckor här med tjuv parningar, så han fick åka till Cornelia och umgås med vår Sessan. 
Arja: 


Igår bytte vi så Gizmo fick komma hem och Arja åkte med Cornelia hem. 
Det är ju inte bara Gizmo som påverkas utav Arjas löp utan också Jarko. 
Så därför får pojkarna vara här och Arja leva lite loppan i Kävlinge!
Vi åt gott och myste i hop igår! 
Efter att ha sprungit runt hela huset och kollat efter var mitt troll träd skulle hänga, blev det mest naturligt att hänga detta vackra i köket. Det är ju där mesta tiden endå tillbringas i ett hem!
Mats och Fredrik var snälla och hjälpte mig att få det uppmonterat: 


Lite av vår påsk mat: 


Tur att man har en snäll dotter som kommer med en vacker bukett till sin mamma och pappa😄


Vår Sessan; 



Jarko sitter fint; 


I dag har vi varit ute i trädgården och myst! 

Tog ett par kort i kväll på Chana och Gizmo: 
Han har en otroligt fin själ min lille kille! 


Och Chana: 


Har fått kort från Katarina och Emmy ( Jarkos dotter som vi äger) 


Och som alla andra Landseer ällskar hon fotbollar😂



Vi har lite spännande nyheter men det återkommer jag med till efter helgen! 

Kram och glad påsk! 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar