fredag 25 mars 2016

Mycket spännande!!!

Hejsan!
Snart är det dags för Sophie och Trolles avkommor att födas!
Som jag längtar efter detta!
Vill ni köpa valp från denna kombon, så går det bra att kontakta mig på 774lindgren@telia.com
Ingrid vill att alla Svenska köpare skall gå igenom mig då vi delar på föräldrarskapet över denna kull och det är lättare för både er som köpare att få reda på fakta om kombon!
Som köpare får ni allt som vi här i Sverige får. 3 års garanti på er valp, den är vaccinerad, har pass( ordnas av Ingrid med rabies), veterinär försäkrad, registrering och export stamtavla, avmaskad och tik med valpar lever inomhus social tränas etc tillsammans med Ingrid och hennes man.
Vid köp kan jag hämta och ta med valpen för er till Sverige eftersom jag själv skall ha en avkomma från denna kombination.
Pris 1400 euro.

Sophie mår jätte bra och har i dag varit ute på en skön lång promenad.




















Sophie är den hund som sitter på hö sida om Ingrid!

Nu önskar vi er en trevlig påsk!
Kram Ninna med hundar!


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar