lördag 19 mars 2016

Gizmo min stjärna❤️

I dag har vi varit på Int Malmö utställningen och ställt Gizmo och Sessan!
Är så otroligt stolt över min gosse!
Han blev i dag 1:a Excellent 1:a unghund och med CK och slutade som 5: te bästa han hund utav 8 hanar i konkurrenten,
Jisses det trodde jag aldrig när vi åkte i morse!
Blev så glad att jag skrek!!!
Han har ju 2 st very good sedan innan, så det var mitt mål i dag med! Han är ju lite rakad bak i rumpan sedan i måndags när vi fick tömma en av analsäckarna och inte trodde jag att han då skulle få så här fin kritik!
Men Gizmo är ju Gizmo och vilken pärla den hunden är!
Snäll, trevlig, visar sig som en liten Gud!
Här är hans kritik:
domare Ingrid Borchorst, DK

Maskulin hane av bra storlek och substans, välformat huvud, med bra uttryck. Perfekt bett, väl vinklad bröstkorg, Väl vinklat bak parti, väl ansatt svans, korrekt päls bra sidorörelser och UNDERBART temperament!


Tyvärr gick det sänre för Sessan som inte ville visa tönderna. Så hon blev utan placering. Jätte bra kritik men en hund måste visa sina tänder! 
Vi får träna på det! 
Här står vi och Carin som äger Sess syster Volvo blev 3:de bästa junior tik i dag! Grattis!!!


I morgon är det Nemis tur att ställas! 
Så håll tummarna! 
Kram Ninna 



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar