söndag 21 juli 2013

Hejsan!

Hej på er!!!
Hoppas att ni har det underbart i solen och vår svenska sommar!!!
I dag var vår LP1 Melody och hennes matte Lotta på utställning i Köping!
Vårt hjärta fick 1a med excellent och CK sedan blev hon 3:e bästa tiken i konkurrense klass! 
Vi är så stolta över vår Mello!!

Du gör ett super jobb Lotta!!!

Vi har myst här hemma i dag! 
Det är helt enkelt för varmt för att göra något!
Eftersom flickorna här hemma snart skall på utställning, började vi förberedelserna med en dusch, föning och en ordentlig genomgång av pälsen!
Så här vacker blev Landgold Famous Impala:

Vår älskling!!!❤
SEUCH Landgold Magic Arya eller Flisan blev så här vacker:

Lill pluttan Jolly fick mysa med husse under tiden vi fixade med damerna!
Snart är det även dax för hennes utställnings debut!
Skall bli jätte skoj!
Husse är favvon!!

Om 14 dagar åker vi i väg till Bremen och kanske, kanske kommer vi hem med Flis som Tysk champion! Vi får hoppas att vi har turen med oss!
Snälla håll tummarna!

Och så kommer vi ju att ha med oss vår guld gosse Duke hem! 
Jag längtar så jag håller på att dööööö!!!

Glöm nu inte att Kari Paaske och Icikarma's kennel har en super fin Landseer gosse till salu!!!
Titta på föregående blogg inlägg och tveka inte att köpa honom!
Mycket bra kombination!!
Landzeroz kennel har också en liten tik valp till salu!
Båda dessa små Landseer valpar rekomenderar jag starkt! 

Sedan hoppas jag att ni kommer på vår kennel träff Lördagen den 10 aug! 
Kl:11:00 drar vi igång!!
Jag hoppas vi får en super fin dag tillsammans! 
Skicka mig ett e-mail om ni vill komma och hur många ni kommer för fikans skull.
Stor kram till er alla!❤




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar