måndag 8 juli 2013

En alldeles underbar dag!

Hej på er!
Hoppas ni haft en fin helg? 
Det har vi haft!
Vi har i dag varit på utställningsträning med våra vänner inom Pyrenee' världen och tax världen!
Vi hade jätte skoj tillsammans och det är mycket lärorikt att träna tillsammans med andra raser och erfarna hundägare som varit med ett tag. 
Jag hade ju lagt ut på Facebook att vi hade gratis träning för alla raser, men tyvärr kom inga från mitt håll denna dagen. Det går fler tåg och vi kommer att träna tillsammans hela sommaren!
Kom då vet jag! 
Jag kommer att lägga ut här på bloggen när det är dax!
Vi var betydligt fler i dag än i vintras!
Mycket roligt!
Jag hade med mig Robin, Impala och Jolly.
Tyvärr fick Jolly avstå eftersom jag märkte att hon hade en lätt hälta på ena bakbenet, men hon fick träna på passivitet i stället bland andra hundar! 
Så det blev inte så dålig träning för henne endå. Vi skall kolla hennes bakben i veckan om inte hältan släpper... 
Här kommer lite kort från i dag:


Jessica Persson diskuterar tax!


Vackra Pyrrar med ägare!
Kan tyvärr inte allas namn! 
Men Jessica Svensson med Hicko ser ni till höger i bild! Vacker kille!! Jessicas sambo Martin passade Jolly!


Jag myser med Jessica Perssons Java som jag tränade med:


Vår Miss Impala:

 
Tack snälla för en fin förmiddag!
Hemma blev det lite bad för Ollie och hundarna passade på att smaka på vattnet:

De hade nog gärna velat bada de me...

Min älskade Jolly:
Lagom gofie kort😄

Har också fått kort på Landgold Power of Chanel!
Visst är hon vacker!!!

Skicka bilder snälla på era Landgoldare till mig!
Sedan behöver jag en webbmaster! 
Är ni intresserade av att hjälpa mig med min hemsida ring mig!
Och glöm inte kennel träffen den 10 aug!
Lämna meddelande på min e-mail om ni vill komma! Kl:11:00 drar vi i gång!
Önskar er en fin vecka i solens tecken!
Stor kram från Ninna med vovvar!!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar