lördag 6 juli 2013

En utflykt till...


Hej på er!
Jag är inte så duktig på att uppdatera bloggen, det vet jag!
Men det händer inte så mycket här hemma hos mig och vovvarna just nu..
Vi tränar, gosar och bara är!
Fast i dag tog vi med Flisan och Jolly till Skanör för att titta lite på båtar, äta en sillmacka och bara vara utan en massa måsten.
Flickorna tyckte nog att det var kul men varmt, vi fick uppsöka skugga med jämna mellanrum och vatten flaskan fick iderligen fyllas på!
Det är ju mycket viktigt att hundarna får konstant vätska om de inte kan kyla av sig på något annat sätt!
Här är lite foto från i dag!
Mats, Linus och Oliver kollar in båtar:


Robin med Jolly:

Jag höll i Flisans koppel i dag:


Vi hade en härlig eftermiddag!
Har bott här nere i 11 år och har aldrig varit där! Skamligt!☺
Jo, det kommer att komma hem en prins till oss i aug!
Han heter White'NBlack Duke!
Är jätte lycklig för att vi får köpa honom!
Mer om Duke kommer!
Här är hjärtat:

Visst är han underbar????❤❤❤❤


Nu önskar jag er en fin fortsatt helg!
Glöm inte vår kennel träff den 10/8 kl;11;00!
Meddela gärna nu i dagarna om ni kan komma! Gäller alla Landgoldare och svar skickas till e-mail 774lindgren@telia.com
Stor kram Ninna




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar