lördag 3 augusti 2013

SE UCH DE UCH Landgold Magic Arya!

Hej på er!
Jag är så ofantligt lycklig just nu!!!
I dag blev vårt hjärta Flisan Tysk utställnings champion i Bremen på Int show!!!
Hon blev Bäst i ras( BOB) och detta är stort!!

Att vår lilla skrutta plockade alla placeringarna i dag är sååå stort!!
Nu skall vi bara NJUTA av detta jag och Robin med en god middag!
Flisan har fått en leksak som hon vårdar ömt!

Önskar er en fin fortsatt helg!
Jag fick även träffa Landgold Sound of Ludwigs son Grisu Vom Wulsberg i dag!
Jisses, denna grabb kommer att bli mycket vacker i framtiden!

I morgon hämtar vi hem White'NBlack Duke!
Jippie!!
Längtar efter min lille gosse!!
BlåRosen's kennel har en tik valp kvar att sälja .

Samt min goa vän Anette som äger Landzeroz kennel har en jätte fin tik valp till salu!

Tveka inte! De är helt underbara flickor!
Stor kram på er alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar