tisdag 6 augusti 2013

Älskade Duke är hemma!!

Hej på er!

Är lite mossig i huvudet efter denna helgens alla äventyr och sömnbrist!
Tyvärr fick jag och Robin tillbringa natten tillsammans med våra älskade hundar på Stenaline färjas golv i stället för en soffa eller stol!
Det var överbokat så det small om det och det priset vi betalde för att åka hem på färjan, borde det funnits ett par stolar till mig och Robin!
Skärpning Stenaline! 
Det som är värst är att jag ringt 3 ggr i dag för att reklamera denna tripp och de har inte ring en enda gång tillbaka!
Grrr!
Jag och Robin tuppade av ca 1 h av sömnbristen där på golvet....
Fast att ha en mysig valp snusandes bredvid än var det inte så dumt att mysa där bland dammtussar och skit heller!
För White'NBlack Duke är här nu!!!
Han är helt, helt underbar!!
Vi har bara myst hela dagen!
Mr Jan Koenraat hjälpte mig att få Duke till mig i Rostock!
Thank you dear dear friend!
You are the best!!!
Tänk att någon kör 30 mil enkel resa bara för att jag skall få min valp smidigt och lätt! Det är vänskap och stort hjärta i den mannen!
And thank you dear Mr Adri Van der Weyde for my beautiful boy!! I am so proud and happy!
And sweet, sweet Ingrid Paarkas! You are a good and dear friend!!!
Här träffas vi första gången jag och Duke! 
Love!!!

Robin, Flisan, Duke och jag:

Duke har infunnit sig gott i dag och varit lite trött!
Det släpper nog till i morgon!

Nu får ni ha en super fin Måndag kväll! Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar