söndag 4 november 2012

Inget Växsjö för oss!

Hej på er!
Vi hoppade Växjö i år eftersom vi är en vanlig arbetar familj och i bland måste man prioritera annat än att åka på utställningar!
Vi har satsat på Flisan i år och utomlands utställningar och det har ju gått suveränt bra!!!
Nu är ju Impala under utställnings vila efter sin mag omvridning fram till Malmö i Mars!
Den pärsen vi gått igenom med henne och älskade Atlas bortgång har tagit hårt på oss här hemma!
Men nu blickar vi framåt!!

Vi hämtar Elliot på fredag den 9 november och vi ser så fram i mot att åka till kennel Landseergaarden i Danmark och få hämta hem vår älskade kille!!

Men det gick bra för vår Melody i Växjö med ett Very Good i Öppen klass! Vill ge Gitte en stor eloge för ditt engagemang och driv med Melody!
Tack för din vänskap!!

Och vår uppfödning Landgold Power of Chixie fick excellent, 1a ukl, ck, 3e btkl med R-cert.
Jag är mycket mycket stolt över både Melody och Chixie!
Tyvärr har jag inget bra foto på Chixie men ett jätte fint kort på Melody har jag!

Ni får ha det super gott och vet ni?
Jag är stolt över alla mina Landgoldare och att få vara deras uppfödare!
Men det tror jag att ni vet!!!

❤Kram Ninna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar