måndag 29 oktober 2012

På resande fot!

Hejsan!
Jag har fått frågor angående varför jag inte uppdaterat planerade parningar.
Det är helt enkelt för att min dator är sönder och jag sköter nästan allt förutom e-mejlen via min tfn.
Underbart med teknik, men när det inte fungerar som den skall är det bara problem!
Flisan skall paras så fort hon börjar att löpa med en mycket vacker kille som heter Kanebo. Jag kommer att lägga ut detta när parning har skett.

Denna veckan åkte vi upp till mina föräldrar och syster i Uddevalla.
Flisan är med oss så klart och jag tror att hon tycker det är spännande att vara någon annanstans.
Att springa i skogen är ju något som hon inte är riktigt van vid!
Bra för muskulaturen och bra för hjärnan!
Det är nog det enda jag saknar nere i Skåne, bristen på granskog med dess underbara lukter av mossor, svamp och grenar som förmultnar!
På lördag far jag och Robin med Amidelle till Växsjö internationella utställningen. Melody skall också visas upp från min kennel. 11 hundar det är ganska bra uppslup! Sedan tänkte vi gå på medlemsmötet som Svenska Landseer klubben anordnar!

Här är ett foto på Flisan och mina föräldrars Lagotto Sudden!
Ni får ha en underbar vecka och stor kram till er alla!
❤Ninna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar