fredag 12 oktober 2012

5 dagar av vånda....

Hej på er!
Nu har det gått 5 dygn sedan Impala blev sjuk och hon har hämtat sig bra.
Hon blev opererad och de tvingades att ta bort mjälten, men hon kan leva utan den och skall kunna förbli en avelstik också i framtiden.
Men nu behöver hon ha tid på sig att återhämta sig.
Hon blir piggare och piggare för varje dag.
Hon får antibiotika och jag hoppas att hon nu läker gott.
Till veckan skall hon åka hem till Pernilla igen. Det är både tufft och och ledsamt att lämna henne efter 7 månader som hon bott här. Men eftersom hon inte skall gå i avel förrän till sommaren har vi beslutat jag och Pernilla att det är dax för henne att fara hem!
Jag älskar ju denna flickan in till märgen i min kropp, men det är hos Pernilla hon hör hemma❤
Nu önskar jag er en fin helg!
Kram Ninna och Impala

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar