fredag 23 november 2012

Att vara med valp!

Hej på er!
Jag är dålig på detta med att blogga, ännu sämre på att sitta vid datorn faktiskt...
Har inte tid!!
Mina dagar är ju för tillfället nu ockuperade av att ta mig fram med kryckorna, hålla undan min opererade fot för en viss herre Oliver och en liten Elliot!
Fast Elliot har vuxit jätte mycket på de 2 veckorna han varit en medlem i vår familj!
Jag är så förälskad i honom så det är inte klokt!!
Han är helt underbar!!
Flisan är så lycklig nu när hon har en kompis hemma och det är en fröjd för mig och Robin att se hjärtat vara lycklig igen!

Men att ha en liten kille som ständigt behöver uppsyn är inte lätt när man inte kan ta sig fram överallt!
Det går, tack vare att vi är två hemma om dagarna och Robin får dra ett stort lass just nu!
Han har ju kunskapen och jag måste bara släppa på min järn koll och lita på att andra faktiskt kan de med!!

Vill också visa kort på vår Melody som är helt underbar och jag är otroligt stolt över henne!
Gitte du gör ett strålande jobb med henne!!
Tänk att få vara med på denna resa ni gör i hop i livet!
På söndag skall Mello starta i LP1 och det är ju inte en lätt grej!!
Hejja, heja!! Håller tummarna sten hårt och jag kommer att vara där och titta!

Nu är det bara 4,5 veckor kvar sedan skall vi börja träna lite jag och Elliot!!
Längtar!!
Må gott och stor kram Ninna






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar