torsdag 15 november 2012

Fortsatt förälskad!

Hej på er!
Jag hoppas att ni har det bra!
Själv går jag ju med hö fot i en konstig sko eftersom jag är opererad i min fot..
6 veckor i detta läge är vad jag har att vänta mig! 6 veckor på kryckor bör ju göra så att jag har ganska stora arm muskler i allafall när foten min har läkt eller hur?
Men om allt blir bra, bör jag kunna träna vår lille goa Elliot när han är drygt 4 månader!
Vi tränar ju nu mest att han skall förstå
vem vi är här hemma och det går jätte bra!
Han är näst intill helt rums ren och Vibeke har gjort ett mycket bra jobb med honom!
Han är trygg och en fram åt kille!
Flisan älskar sin nya kamrat!
Jag är så kär, så kär i honom!!
Tänkte dela med mig av några foton från i dag på Elliot och Flis, samt ett foto på Trolle som Malle har skickat till mig!
Nu är det snart december och jag hoppas att ni alla vill skicka mig jul foton på alla goingar från Landgold!
Ni vet att jag älskar foton!!
Ha det gott nu o stor kram från mig till er alla!
Häls från Ninna med flock på Landgold
Kennel








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar