torsdag 8 mars 2012

Hej på er!

Här på Landgold går livet sin gilla gång. Vi har nu bestämt att importera en liten kille från Polen. Hans namn är Dante o han kommer hem till oss i maj.
Jag är väldigt förväntansfull över denne kille. Det skall mycket roligt att ha en Landseer kille i kenneln igen!
Sedan har jag fått kort på Melody o Lillan. Jag är mycket glad över alla mina hundar o mycket stolt ägare o uppfödare. Jag har ju underbara valpköpare o fodervärdar som alltid är där för hundarna o oss.
Robin skall åka i april till Tyskland tillsammans med Stina och Ludvig.
Så roligt det skall bli för honom o oss i kenneln med denna erfarenhet!
Skall hämta hem Impala nu, för den 17 mars är det ju dax för utställning innan hon förhoppningsvis går i löp i april o då åker vi till Tyskland o Aik! Lnhtar skall ni veta!
Nu får ni ha det gott!
Stor kram Ninna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar