söndag 4 mars 2012

Grattis älskade Power kullen på er 1 års dag!

Hej på er!
I dag den 4 mars fyller Landgold Power of kullen 1 år.
Tänk vad fort det går o jag kommer i håg som det var i går när jag satt på veterinär stationen i Tygelsjö orolig som attans medens veterinärerna gjorde kjesarsnitt på Ängla. Det var lille Chips som ställde till problem med att vilja födas på tvären!
När veterinärerna kom ut med honom grät jag en tår för min oro för mina små o Ängla var ju stor!
Som sagt en efter en blev född o allt gick väl både med er mina goingar o mamma Ängla.
På vägen har vi ju förlorat Champion o mitt hjärta är bedrövat över detta.
Men till er älskade andra ur Power kullen säger jag hipp hipp hurra grattis på er 1 års dag!

Tyvärr bråkar min dator igen, så detta blogg inlägg gör jag via tfn. I min tfn har jag inte kort på alla så jag väljer att inte lägga ut något kort på Power kullen. Kort finns under galleriet o Power kullen.
Jag vill tacka alla ägarna till mina valpar för underbara kort o jag ser fram i mot sommaren o vår valpträff som jag hoppas blir i aug!
Ni kommer väll?
Må nu gott o jag lovar att försöka fixa datorn snart!
Stor kram från Ninna o vovvar på Landgold

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar