tisdag 15 november 2011

MELODY!!!

Hej på er!
Nu har dagarna blivit veckor sedan vår vinst i Växsjö.
Jag har en här hemma som fortfarande dansar på moln av ruset och det är Robin.
Haha, han har STORA planer han vad Flis och han skall göra.
Vi skall snart röntga henne och Amidelle och hjärtat slår hårt, hårt av nervositet kan jag tala om.
Vad gör man om de inte är hd/ed fria?
Hundarna är ju samma goa individer som förr, men planerna man har kan ju och måste ju då förändras!
Usch jag vill inte änns tänka på det!
Så jag ber er att hålla tummarna för att våra vackra damer är fria, för deras linjer behövs verkligen här i Sverige!

Jag har fått ett så fantastikt kort på Melody som jag vill visa.
Hon är ju bara så vacker på detta kort!














Vår lilla skrutta!
Hon, vår lilla Lillan och Charmony( Maja ur power kullen) skall ställas den 27 november på Malmö valp.
SKALL BLI GÖR SKOJ!!!!

Jag satsar på att köpa en kamera nu denna månad så jag kan få in lite fina kort på mina hundar...
Den varan är ju väldigt efter kan jag ju säga....
Får ju en ny mobil tfn snart me, så kanske en kamera inte är aktuellt?
Kan ju ingenting om sådant här som Iphones och annat teknologiskt!

Vi trivs mycket bra i det nya huset och hundarna njuter av att vara ute i trädgården och skälla på harar och annat som springer utanför tomten.
SKÖNT är det!!!! Ni som känner mig vet ju att den gamla bostaden var ju INTE något för oss och våra vovvar!
BRR, fy katten...

Har fått kort från Sven som heter Chips ur Power kullen:
















Han är king över soffan han!
Här skall han nog visa katten hur man gäspar:
















Tusen tack Ann och Sven för korten!

Här är ett foto som jag fått mig skickat från Carolyn i Tyskland.
Det är från IN UCH, SE UCH N UCH Landgold Sound of Ludwig och hennes Elfie Won Wulsbergs kull:
Först ut är lilla goingen Glory som bor kvar hos Carolyn:

















Hunden ovanför här är Ludwigs son Grissom som bor i USA.
Jag är så stolt så!

Nu skall jag ta hand om liten som har vaknat.
Så här ser han ut i sitt baby gym med favvisen MR MUS!


Önskar er en fin fortsatt dag!
Kram Ninna





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar