måndag 1 augusti 2011

Grattis SE UCH Landgold Famous Chevy!!!

Hejsan!
Denna helgen har det gått så bra för några av våra uppfödningar.
Landgold Famous Chevy blev Svensk utställnings champion i helgen och detta är jag MYCKET stolt över!!!
Super grattis Åsa och Tomas till Chevys SE UCH!!!
Här är ett kort på Chevy som jag fått mig skickat, men det är inte från helgens utställningar:
















Sedan har Landgold Sound Of Ludwig blivit som jag skrev Internationell utställnings champion och tävlat i Tyskland 2 dagar.
Han blev BIR på lördagen och 3 bäste hane på söndagen.
Super grattis Stina!!

Jag är så fantastiskt stolt över att ha avlat fram champions och jag grattar stort deras ägare som lägger ned så mycket tid på sina hundar!

Som sagt jag har utlyst en tävling för alla Landgoldare om priset för bästa kort blir en av våra muggar.
Jag har 2 st att lotta ut.
Så in med kort på alla älsklingarna och jag graverar naturligtvis in deras namn på muggarna innan ni får dem.
Ni har fram till 1 oktober på er att tävla om bästa Landgold bilden!
Må gott och massor med kramar från en mycket stolt Ninna med vovvar på Landgold kennel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar