lördag 30 juli 2011

Grattis Landgold Sound Of Ludwig till Internationell CHAMPION!!!!

Hejsan!
Jag vill i dag uppmärksamma att vår uppfödning Landgold Sound Of Ludwig härmed har fått sin titel Internationell Champion i går i Danmark!!
Så nu har han titel INT, SE UCH, N UCH Landgold Sound of Ludwig.

Sedan har han i dag varit i Tyskland med sin matte Stina och blivit BIR i Int utställning i Bremen!
Vilken hund han är och vilket jobb som hans matte Stina lägger ned på honom!!!

Jag är så fantastiskt stolt över att få vara hans uppfödare!!
STORT GRATTIS Stina och Ludwig!
















Vi hoppas att hans avkomma Champion och syskon blir lika stora och vackra champions som sin pappa!

Jag tackar för alla kort jag får!
Jag har en intensiv spel period nu med min orkester och hinner inte( orkar inte heller) sitta så mycket framför datorn, men jag LOVAR att lägga korten på alla underbara Landgoldare så snart tid finns.
Jag vill också härmed annonsera en tävling där priset är en Landgold mugg på det häftigaste kortet på en Landgold hund!
Så ut ta kort på era hundar så kanske det blir ni som vinner en mugg!!
Jag har 2 st muggar så det blir 2 hundar som vinner var sin mugg.




















Muggarna ser ut så här utom namnen på hundarna.
Vill ni ha det graverat med er hunds namn om ni vinner kommer jag att göra detta.

Annars kan ni ju beställa en sådan mugg med era hundars namn på.
Bara skicka mig ett e-mail angående intresse.

Fame söker fodervärd.
Om ni är intresserade av att vara hennes fodervärd gå in och läs under fodervärd på hemsidan.
Må gott, nu skall jag i väg och spela i Småland!
Kram Ninna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar