tisdag 12 juli 2011

Grattis Landgold Sound Of Landola" Vilda" till dina vackra valpar!

Hej på er!
Ytterligare en generation valpar har blivit födda!
Denna gången är det vår uppfödning Landgold Sound Of Landola eller Vilda som hon heter blivit mamma till 5 st han och 5 st tik valpar.
De finns på http://www.landvild.com/ och det är en toppen kombination.
Valpar finns att tinga!
 Fadern till valparna heter Connor Wom Wulsberg och det är min goda vän och kollega Carolyn som är hans uppfödare.
Jag är så super stolt! Här ligger Vilda med sina telningar:














Helt underbara och en av töserna som ligger vid Vildas spenar skall bli MIN!!!
Grattis Eskil och Ann-Christin till denna fantastiska kull! Jag är så glad och stolt!!

Vi hade i söndags besök av Trolle( Landgold Magic Eragon) och hans ägare Peter och Malle.
Här leker han med stora syster Impala:




















Det var kul med alla tjejer tyckte han:



















Här leker Flisan,Fame och Trolle

Trolle och Amidelle:



















Impala stod och tittade på:



















Trolle springer:



















Malle tog detta kort på Amidelle:















Häftigt eller hur?

Vi har också fått kort från Melody och hennes halv fodervärd Gitte.
Ja vi äger ju Melody i hop, så jag får väll hedan efter skriva ägare nr 2!
 Flickan har vuxit på bra och är helt underbar!
Titta själva:
















Visst står hon fint?

Här sitter Melody:



















Jag är så himla glad för alla kort jag får.

Här är ett nytaget på vår lille son Oliver som i dag tis den 12 juli är 5 veckor gammal:



















Han växer så att det fullkomligt knakar!
Det går alldeles för fort!!

Nu laddar vi till utställningen på Fredag i Tvååker. Har börjat att fixa med Flisan, så jag slipper att ha för mycket på torsdag då jag antagligen är ganska mör eftersom vi spelar i morgon.

Ha det gott nu, för nu skall Oliver få sitt kvälls bad!
Kram på er alla från Ninna med vovvar på Landgold

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar