onsdag 10 augusti 2011

FÖRLÅT!!!!

Hej på er!
Jisses, tiden bara springer förbi och jag är som ett ut tvättat lakan!
Alltså, jag är ingen super kvinna alls!
Oliver är mycket vaken nu och sedan är det familj och hundar som tar resten av min tid.
In i mellan spelar vi flera ggr per vecka med...

Ja, ja skall inte gny om min härliga tillvaro för jag har det ju BRA!!!!

Vi har fått massor med fina kort.
Här kommer några av dem.
Först ut är en hälsning från Landgold Power of Chips som har det härliga tilltals namnet Sven:













Han ligger här med sin kompis Lennart!
Helt underbar är han!( De)

Sedan har Nina Hansson som äger Gucci skickat några kort på Gucci till mig.
Gucci heter ju egetligen Landgold Magic Jazz:















Han är så jätte lik sin pappa Lillen!
Jag sätter in de andra korten på Gucci under Magic kullen så ni får se skönheten!

En annan skönhet är hans kull broder Landgold Magic Eragon eller Trolle:




















På detta kort är han med sin matte Malle på skogs promenad.
Träffade honom förra helgen och det var UNDERBART!!!
Också han är en kopia på sin pappa Lillen men också mamma Ängla.

Sedan har vi kort på en minsting till från Power kullen.
Det är Landgold Power of Chicago som heter Nemo:















Han ÄLSKAR att bada i poolen!
Jag sparar resten av korten jag fått till vår tävling som jag utlyste här.
Tack snälla Charlotte för korten!

Alltså 2 st Landgold muggar står på spel för de 2 bästa korten på Landgoldare!!
Jag tackar för de bidrag jag fått än så länge!
Skicka dem via email för jag kan inte ladda ner kort som jag får via mms!

I dag fick jag kort från vår Melodys kull syster( i från vår uppfödning Landgold Sound of Mapex) Ängla eller Melizza som hon heter i stamtavlan:













Hon är ju bara för söööt!!!
Här står hon fint tycker jag:













Slår vad om att denna tjej kommer att bli en champion i framtiden!!!
Tack snälla Jimmy och Susanne för dessa kort!

Det är en liten skörd av kort jag fått, resten sparar jag alltså till tävlingen!

Vår Fame söker halv fodervärd.
Är ni intresserade av detta hör av er!
Fame har rena hd/ed linjer och hon är helt underbar.
CTP fri eftersom hennes föräldrar är kollade.
Här är liten i ett nytaget kort:















Intresserad? Hör då av er till mig på tfn: 0734118462
Mer info om Fame finns under tikar el fodervärd.

Vill ni ha en fin hane?
Då finns 2 st Landseer valpar kvar på kennel Landvild( Landgold Sound Of Landola är mamman och Connor Won Wulsberg pappan).
Jag kommer att ha en liten tjej från den kombinationen i min kennel.
Titta in på http://www.landvild.com/


Nu skall jag krypa ned i kojjen med min snuff bebis Oliver!
Kram på er alla från Ninna och vovvar på Landgold

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar