tisdag 14 juni 2011

Liten har kommit..

Hej på er!
Nu har vår son Oliver kommit till världen och han föddes den 7 juni.
Så i dag har han hunnit att bli 7 dagar gammal.
Här är vårt lilla underverk:



















Som alla nyblivna föräldrar är man ju super stolt och alldeles nyförälskad!
Jag har inte haft tid att sitta vid datorn så mycket, men jag tackar alla för fina grattis hälsningar via e-mail och på facebook.
Nu e det ju officiellt så att säga att liten är här...
Vi fick en underbar bukette blommor av Adrienne som har Lordchamps kennel:




















Tusen, tusen tack Adrienne för denna vackra bukette blommor! Du är en go vän!

Har tagit lite kort på Flisan i dag.
Hon blev ju skadad här i sitt öra och ser ganska kul ut med en rulle i örat.
Vår lilla flicka har ont:



















Men det stoppar inte att fröken faktiskt kan stå ganska snyggt nu för tiden:
















Robin tränar stående med Flis varje dag:



















Vi får se om hon hinner bli frisk till Tvååker den 15 juli.

Här är Amidelle:



















Fröken står ju ut av sig själv på detta kortet som är taget i helgen.
Här sitter hon:




















Jag har fått kort från Tyson( vår Landgold Power of Champion):















Han har vuxit på bra vår Tyson....
















Och Melody hon växer på prcis som hon skall och har blivit stora tjejen nu:















I dag blir det inget långt inlägg alls.
Jag söker fodervärd till vår älskade Fame.




















Hon är helt underbar och är en mycket arbets villig hund.
Känner du att du är villig att vara den som ger Fame ett hem, ring mig på tfn: 0734118462
Hon är INTE till salu utan jag söker en hel fodervärd.

Må nu gott och tusen kramar från Ninna

3 kommentarer:

  1. sååå ljuvlig bebis!! Visst är det myyyys=) Oliver är ett fint namn! Fina kort på tjejen och lillen också! kram kram

    SvaraRadera
  2. GRATTIS till lilla bebisen !!!
    Många Kramar Anette....

    SvaraRadera
  3. MEN så söt bebis ni har fått =-D Ja det va en överasskning må jag säga & jag som inte varit in på din blogg på evigheter.

    *GRATTIS I MASSOR* till pojken & många kramar Mira

    SvaraRadera