lördag 4 juni 2011

I väntan på liten skall komma.....

Hej på er!
Ja nu är det inte en hund bebis jag väntar på denna gång som ni vet utan mitt yngsta som kanske bestämmer sig för att komma i veckan????

Jag skulle så gärna att det kommer innan fredag för då tar min äldste son Tobias sin student och det vill man ju iNTE missa!

Vi har haft en mysig dag här hemma med Tobias och hans flickavän Sabina som kom och var med oss under eftermiddagen.
Tobias lekte med sin lille bror en stund.



















Studsmattan är kul!
Här grillar jag....




















Snart kan jag inte bli så mycket större eller hur? Det känns som om jag skulle brista....

I kväll åkte vi och tog en glass i Smygehuk.
Vi vågar ju inte åka på längre äventyr nu.
Flisan fick denna gång vara hemma. Det är bra att sära på flickorna i mellan åt och Fame och Amidelle fick hänga med:



















Robin med Fame....


Här står Amidelle:



















Och Linus:




















Det är vackert där nere i Smyge!

Vi har fått kort från Lillens dotter Gabbi och hennes halv syster Diva:














UNDERBARA!!!!!

Vi har också beslutat att Melody skall bo hos en annan familj pga av att jag inte riktigt orkar med en valp nu.
Så hon bor hos Gitte med hennes goa familj.
Här är ett foto på vår lilla goa flicka!
















Bus liten:



















Skicka mig gärna kort på ALLA vackra Landgoldare och Lillens avkommor!
Jag älskar foton och kommer jag lovar att sätta in dem här på bloggen.
Kennel Wulsberg i Tyskland har ju fått en kull med vår uppfödning Landgold Sound Of Ludwig( ja han är numera int champion) och Fames halvsyster Elfie.
Det finns valpar att tinga där och RIKTIGT vackra Landseer pojkar finns det också!
Bra mentalitet, CTP fria, hd/ed fria föräldrar samt så klart välmeriterade är de alla!!!
Titta under länkar så finner ni WULSBERG länken!

Sedan skall även vår uppfödning Landgold Sound Of Landola alias Vilda förhoppningsvis ha valpar nu i juli.
Titta in på http://www.landvild.com/ för mer info!

Önskar er en fin helg!!
Kram Ninna med stor mage och älskade vovvar!

1 kommentar:

  1. Ja du Pernilla...har full förståelse för din bebis väntan....
    Lill Melody tycker inte om värmen...så hon löste obehaget genom att gräva sig själv en jordhåla!!!!

    Hon har med denna nästan förvandlat lekhuset till det lutande tornet i Pisa. Vi sätter för och hon finner en ny grävvinkel.

    Men vad gör det.... hon är sval, jordig och alldeles, alldeles underbar.

    Kramar Gitte

    SvaraRadera