lördag 15 januari 2011

I flytt tagen!

Hej på er!
Jaha ni har väll tröttnat på att vänta ut min blogg, men jag har inte haft tid denna vecka att fota mina älskade hundar, för vi skall flytta nästa vecka till Beddingestrand och jag är döds trött på kvällarna så bloggen blir lidande.
Allt är underbart här hemma, med vovvsen och oss 2 benta.
Vi har nu varit tillsammans 1 vecka Ami och vi andra i flocken och det går jätte bra!
Hon är så förtjusande vår Ami.
Det skall bli kul att få leva med henne och få mysa varje dag som vi gör nu....
Jag är MYCKET stolt över min hemma varande flock!!!

Jag har inga kort på hundarna från denna veckan eftersom jag har packat ned kameran.Men lite kort från älskade Landgoldare har in kommit som vi vill dela med oss av!
Först ut är Landgold Sound Of Shure( Chilla) som på sin 3 års dag visade upp sin vackra sida:














Vi tackar för kortet och hoppas att Chilla blir frisk från sin Borelia och Erslich sjuka!

Sedan har Landgold Magic Eragon alias Trolle skickat in detta fina kort:



















Han väntar på att matte el husse kanske det var skulle komma ut från affären!
Så Magnifico!!!
Vi ses snart!
Tack för detta underbara kort!
Sedan har vi fått kort från Landgold Magic Blues alias Oscar som bor i Danmark:













Helt underbart kort på hur man kan firas sin 1 års dag!
Ah lille gubben!!
Puss på nosen från " mamma"!
Tack Kiresten och Kjeld för detta kort!

Jag har inte så mycket annat att visa upp denna kväll, men jag väntar på foto från er alla!
Kram på er och må gott!
Kram NInna med älskade vovvar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar