onsdag 5 januari 2011

Grattis älskade Landgold Magic kullen på er 1 års dag!

Hejsan!

I dag den 5 januari fyller min "baby" kull Magic 1 år!!
Tänk vad tiden gått fort!
Jisses, jag hade er ju i min famn för bara ett tag sedan känns det som!
Doris och knäckebröderna som jag kallade dem i början har vuxit upp till vuxna vackra Landseer!
Jag har nu fått på nära håll följa Trolle( Magic Aragon),min Flisan( Magic Araya), Gucci( Magic Jazz), Disco( Magic Disco) i sitt första levnads år och även haft många fina mail med kort och berättelser från Fender( Magic Jum-Jum),Oscar( Magic Blues)och Elliot( Magic Elliot), Texas ( Magic Texas) :s ägare, vilket jag är djupt tacksam för!

Jag är en mycket stolt uppfödar matte till denna kull!
Grattis mina "små" älsklingar på er 1 års dag och jag önskar er många födelsedagar och framgångar i livet!
Här är kort på kullen när de är alldeles nyfödda:
















8 små underbara individer som mår så gott!
Världens bästa mamma med sina små älsklingar!















Finns det något som är goare än en kull valpar som gnyr, bökar och verkligen letar sig fram till mammas tuttar?
Jag kan sitta i timmar och bara njuta!

Önskar att få in kort på Magic kullen när de firar sin 1 års dag!
Alltid roligt att få visa hur de ser ut i dag och när de var nyfödda!
Grattis älsklingar än en gång!!

En jag kan visa kort på hur han ser ut i dag är Gucci.
För jag var och hälsade på dem den 4 januari.
Här är "lill" grabben:


















Här är Gucci med sina katt kompisar.
Här står han lite på sne med ett ben:

















Haha, alltid med något i munnen!

Jag blev så otroligt glad för jag fick så fina presenter av Gucci, Nina och Frank.
Nina är ju konstnär och målar så vackra saker på porslin och annat material.
Hon gör ju våra Landgold muggar och hon hade gjort en fin tallrik till mig:















Detta var jag sade hon!
Är det likt mig?
När jag öppnade denna present började jag gråta av glädje!
Att hon gjort något så vackert till mig!
Sedan fick jag fyra presenter till!
Titta här vad fina:















Då grät jag ännu mer!
Jag samlar ju på troll och dessa presenter är något av det finaste jag fått!
Tusen tusen tack Nina för dessa fina presenter!
Jag är så lycklig!!

I dag fick jag också kort från min Aimee`s dotter Kullarnas Önskvärda Alice!
Ja jag har kontakt med dem också eftersom det var min Aimee`som är mamma till Ö-kullen.
Här sitter Alice med sin lilla vän som jag tyvärr har glömt namnet på:












Vacker är hon Alice och hennes lilla kompis!
Ett kort har vi också fått från Landgold Sound Of Paiste( Pia) när hon firade sin 3 års dag i Måndags:

Jag känner igen minen från hennes mamma Aimee`där med!
Skicka nu in kort är ni snälla på Magic kullen där de firar sin 1 års dag och även kort från de andra kullarna!
Vi har ju ett gallerie med de olika kullarna som behöver uppdateras!
Min hemsida är ju också till för era hundar!
Jag älskar alla kort som kommer oavsett om de är skitiga, vackert uppställda eller bara är kort!
Må nu gott och ha en fin helg kväll!

1000 kramar från mig Ninna med vovvar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar