måndag 3 januari 2011

Grattis Landgold Sound of kullen på er 3 års dag!

Hej på er!
Tänk att 3 år går så fort!
Jag tycker att åren har bara sprungit förbi när det gäller tiden som uppfödare!
Mina älskade Sound Off som var min första egna Landseer kull här i dag 3 år gamla.

Grattis mina älskade "ungar" hipp hipp hurra!!!
Här är kort på Sound Off kullen när de är bara några timmar gamla. Tyvärr finns inte mamma Aimee`och några av den 13 stora kullen kvar av olika orsaker som jag haft uppe på bloggen förr om:















Alla 13 ligger och myser hos mamma:















Tänk vi hade valpar precis överallt!!!
Haha, en helt underbar tid med mycket jobb ,men så mycket lycka!
Jag vill tacka Sound Off kullens ägare för att ni alltid skickar så fina berättelser och låter mig följa er vardag med era hundar!
Tack för att ni finns och tack för att ni tar så väl hand om mina "ungar"....
Och Sound Off hundar, uppfödar matte älskar er!

I dag har Ludwig varit här i gen och vi fick en fin parning mellan honom och Ängla.
En fin 3 års present till Ludwig inte sant?
Vi håller nu tummarna att det blir massvis med fina valpar i slutet av mars.
Som jag skrev i går så är ni intresserade av denna kombinationen, hör av er!
Tack Stina för att du är du och uppfostrat Ludwig till denna underbara kille!

Puss på er nu alla underbara och älskade Sound Off!
Kram från uppfödar matte Ninna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar