onsdag 5 maj 2010

På date med Nina och Gucci

Hej!
Jag har lite fina kort från i helgen och från i går då jag hade en "date" med Gucci och hans matte Nina.
Vi har försökt at träffas nu ett par ggr i månaden sedan hon blev ägare till Gucci från vår kennel. Det är så roligt för mig att min kära väninna och jag kan umgås med våra " små barn" i hop och att jag på nära håll får följa med på Guccis resa till en vuxen hund.
Vi åkte till Dalby, för att handla på Dalby Djurshop( info om hennes shop finns på http://www.kennelrosediamond.se//) som min väninna Bitte äger, i går för att handla foder.

Sagt och gjort in i bilen med hundarna:

Tur att fabror polisen inte tog oss för det är ju BÖTER på att ha hundar så här egentligen, men vad göra vår bil var på vift så jag kunde inte ta den....
(Blunda Marcus för dessa kort snälla!!!)

Sedan bar det i väg till lilla Dalby där jag och Nina som är kaffe mostrar var tvugna att få var sin kopp innan vi begav oss till Bitte och hennes shop.
Här sitter Nina med Gucci oc Flisan och väntar på kaffet:

Här är jag ju uppfödare som vanligt och diciplinerar dem ser det ut som...

Gucci är Ninas allt och fick sitta i knäet han!

Efter att ha inhandlat lite roliga saker, ben och hund mat bar det hemåt och ytterligare en kopp kaffe.
Här kollar Gucci in läget:
>
( Blunda igen Marcus)
Sedan träffade Gucci sin mamma och Pappa i trädgården:


Ohoj, jag är lite liten tänkte Gucci mot min pappa!
Jag blev överhopad av kyssar från Flisan, Ängla och Gucci:

Mys pys för mig:

Tack goa Nina och Gucci för gårdagen!!!

Här är lite roliga kort från 1 maj då vi njöt av en ledig dag.
Hundarna fick vår känslor både stora som små:

Här ligger Lillen med ciggaren i munnen:

Visst e han söt?

Flisan frågade lite snällt:-Får jag min leksak?


Glöm det säger Lillen:


Okej säger Flisan, Nån som vill leka?

Mamma Ängla vill du leka då?

Ja vi kan leka en stund:

Efterleken var Ängla helt slut:


I morgon kommer jag in med vackra kort på Magic Blues" Oscar" som bor i Danmark.
Må gott och massor med kramar från Ninna med vovvar på LANDGOLD
>


1 kommentar:

  1. Hej vännen!

    Tusen tack själv för igår, var jättemysigt!
    Dina vovvar e så fina, å Lillen e en sååå ståtlig man. :o)
    Ses nästa vecka.
    Pussen o kramen

    SvaraRadera