torsdag 20 maj 2010

Barn vakt

Hej på er!

Jag har passat Trolle ett par dagar för hans ägare.

Det är så mysigt att få rå om honom och det är full fart här hemma på Flisan och Trolle HELA tiden!
Jag har glömt vad det är fart i 2 st stora 25 kg klumpar!!
Men man vänjer sig ju! Det kommer ju fler valpisar....

Trolle och Flisan busade i köket och plötsligt blev det tyst...
Jag anade oråd och gick ut, min köks matta är trasig:

Trolle var helt överlycklig med mattan i tänderna...
Nåja, så går det när man inte har uppsikt!
Här är lite kort från i Tisdags när han kom:

Här ligger de och myser i värmen:

Trolle spanar:

Flisans favvis ställe:

JAG, TROLLE MYSER!

I går kom min goa väninna Nina och Gucci till oss.
Jag tyckte att det skulle vara roligt att de 3 fick leka och det är ju nyttigt att de får träffas med jämna mellan rum:
Vilket ös det blev:

De turades om vem som skulle vara överst och vilka krafter det finns i dessa små...
Tjenis skall vi leka????

Mamma Ängla har ett vakande öga:

Här är ett kort som Nina tog på mig:

En liten film hur de leker:

Film nr 2
Det började regna så vi gick in och tog en fika paus i busandet:

Nina hade med sig dessa godsaker, mumma för choklad och maräng!!
Här har Flisan somnat:

Mysiga Nina klappade fick klappa valpar i stereo:
Här är Gucci, Trolle och Flisan i hop:

Nina satt och klappade Trolle, då blev Gucci avis och knödde sig i mellan dem och riktigt sade:-Du glömmer väll inte mig mamma?

Mamma Ängla vilar:

Nyborstad Gucci:
Kom i gen brorsan nu leker vi igen:

Nina hamnade på golvet och bara MYSTE....

Trolle vill leka igen:

Mats och Linus kom hem, Linus fick låna Ninas kamera och detta är ett av korten som blev när lille man får tag på kameran:

Här sitter Mats och fikar:

Under tiden har Trolle och Flisan somnat:

Linus med en av sina 5 glassar denna dag:

Gucci vilar:

Robin fikar:


Jag vill tacka dig Nina för en underbar eftermiddag och vi ses väll till veckan?
Nu till helgen är det Hässleholms int utställning som gäller och vi hoppas på bra placeringar där!
Håll tummarna!
Må gott och kram från Ninna med vovvar på LANDGOLD







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar