lördag 26 november 2016

Nemi letar ny familj!

Hej på er! 
Jag letar ny familj till Nemi.
Hon är en enkel flicka som kan precis allt som en hund skall kunna. 
Vi gjorde SOR provet i sommar och hon är en fantastisk vatten räddnings hund. 
Hon fullkomligt älskar att simma, är apport villig och mycket lätt lärd. Ingen problem hund! 




Hon är go med alla från små barn, tibbarna, de andra hundarna hemma hos mig och mycket lätt att hantera. 


Varför hon behöver nytt varaktigt hem är för att hon inte är en avels hund. 
Hennes hd är C/D och ED1. 
Hon ömmar inte i sina leder nu, efter att ha fått onisol och vid veterinär kontroll i dag, gav Malin henne ok att så smått börja tränas upp igen. 
Så du som blir hennes nya ägare skall vilja och ha tid för Nemi och varaktigt bygga upp hennes muskler igen och sätta hennes bästa i första rummet.



Hon kostar ingenting utan jag skänker henne till er,om ni är rätt familj el person som vill ta er an henne för all framtid.
Hon är från Frankrike från början och har så klart stamtavla, pass, vaccinationer och rabies intyg. 
Är ni intresserade? 
Hör av er till mig på 0734-118462 el mail 774lindgren@telia.com 
Nemi behöver bli älskad, väl omhändertagen och få träna i lagom takt och på hennes villkor. 
Min kärlek till denna underbara hund är djup och jag kommer att välja ut ny ägare väldigt noga just för hennes skull! 
Trevlig helg på er! 
Kram Ninna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar